• معرفی دوربین نیکون Nikon D780

    نمایندگی نیکون 

    دوربین نیکون Nikon D780 یک دوربین DSLR فول فریم سطح حرفه ای است که بسیاری از ویژگی های دوربین های حرفه ای و قدیمی تر کمپانی از قبیل دوربین های D5 و D810 در آن گنجانده شده است .

    در درون بدنه Nikon D780 از یک سنسور 24 مگاپیکسلی از نوع BSI-CMOS استفاده شده است و به همراه این سنسور یک پردازشگر نسل جدید Expeed 6 با گسترده دامنه ایزو حداکثر تا 204,800 را می توان مشاهده نمود .

    این دوربین قادر به انجام عکاسی با سرعت 7 فریم بر ثانیه است و در زمان عکاسی با ویزور یک سیستم اتوفوکوس 51 نقطه ای را ( مشابه با دوربین نیکون D750 ) ارایه می دهد . در حالت عکاسی با نمای زنده ؛ سیستم اتوفوکوس دوگانه تشخیص فاز + تشخیص کنتراست وارد عمل می شود که این امر موجب سرعت دستیابی به فوکوس بسیار سریعتر شده و عملکردی شبیه به دوربین های حرفه ای تر را از خود ارایه می دهد .

    دوربین نیکون Nikon D780 قادر است تا فیلمبرداری UHD 4K را در 30p و فیلمبرداری فول اچ دی را در 120 فریم بر ثانیه انجام دهد .

    صفحه ال سی دی 2/3 اینچی درگاه اتصال با کامپیوتر از نوع USB C و در درگاه برای قرار گیری کارت حافظه UHS-II SD به همراه قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث از دیگر امکانات این دوربین به شمار می آیند .