• معرفی دوربین کانن Canon EOS R5


    دوربین کانن Canon EOS R5 به عنوان پرچمدار دوربین های میرورلس فول فریم ساخت کمپانی کانن در سال 2020 به بازار معرفی شده است . در درون بدنه این دوربین از یک سنسور کاملا جدید 45MP CMOS به همراه استابیلایزر داخلی بدنه استفاده شده است . این استابیلایزر قادر به کاهش لرزش دست به میزان 8 استاپ می باشد.

    سیستم اتوفوکوس این دوربین با 1053 نقطه اتوفوکوس از نوع Dual Pixel AF II بوده و قادر است تا تمام سطح سنسور را به خوبی تحت پوشش خود قرار دهد . همچنین سیستم اتوفوکوس پیشرفته با قابلیت یادگیری عمیق ؛ می تواند سوژه انسان یا حیوان را به خوبی تشخیص داده و آنرا در وضعیت تعقیب قرار دهد .

    نمایندگی  دوربین کانن در تهران

    در زمان استفاده از شاتر الکترونیکی ؛ حداکثر سرعت عکاسی با کانن EOS R5 در حدود 20 فریم بر ثانیه است و در حالت شاتر مکانیکی حداکثر سرعت 12 فریم به همراه اتوفوکوس کامل را می توان به دست آورد .

    نمایندگی کنن

    دوربین کانن Canon EOS R5 قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 8K در 30p و 24p است . همچنین فیلم های تهیه شده با این دوربین را به صورت فایل های Raw یا فوتیج های H.265 می توان ذخیره نمود . در زمان فیلمبرداری با کیفیت 4K فوتیج هایی با سرعت 120 فریم بر ثانیه را می توان به دست آورد . همچنین لازم به ذکر است که در این دوربین گزینه های C-Log و HDR PQ به خوبی پشتیبانی می شوند .

    نمایندگی کانن ایران

    دوربین کانن EOS R5 با بدنه ای شبیه به دوربین های SLR از حالت مهر و موم کامل در برابر شرایط اقلیمی برخوردار است . ویزور الکترونیکی آن از نوع OLED بوده  و با ارایه کیفیت 76/5 میلیون نقطه بزرگنمایی به میزان 0.76x را ارایه می نماید .

    صفحه ال سی دی لمسی کاملا چرخان با کیفیت 1/2 میلیون نقطه به همراه دو درگاه کارت حافظه SDو CFexpress از جمله ویژگی های این دوربین می باشند . قابلیت اتصال با وای فای و امکان اتصال با FTP برای انتقال تصاویر نیز از امکانات مهم این دوربین محسوب می شوند .

    نمایندگی  کانن در تهران

    ویژگی های اصلی دوربین کانن Canon EOS R5 به طور مختصر عبارتند از :

    نوع بدنه : میرورلس شبه SLR

    حداکثر رزولوشن تصویر : 8192 x 5464

    تعداد پیکسل های موثر : 45 megapixels

    اندازه ابعاد  سنسور : فول فریم Full frame (36 x 24 mm)

    نوع سنسور : CMOS

    حساسیت ایزو : 100-51200 (expands to 102400)

    مانت لنز : Canon RF

    حداکثر سرعت شاتر : 1/8000 sec

    فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264, H.265

    درگاه کارت حافظه : CFexpress and SD (UHS-II) slots

    یو اس بی : USB 3.2 Gen 2 (10 GBit/sec)

    وزن بدنه دوربین : 738 g

    ابعد بدنه دوربین : 138 x 98 x 88 mm

    جی پی اس : ندارد


    نمایندگی کانن در ایران