• معرفی دوربین کانن Canon EOS M6 Mark II

    نمایندگی کانن

    دوربین کانن Canon EOS M6 Mark II یک دوربین رزولوشن بالا است که در طراحی آن از یک سنسور 32/5 مگاپیکسلی استفاده شده است . این دوربین دارای قابلیت اتوفوکوس Dual Pixel بوده و فیلمبرداری با کیفیت 4K/30p با استفاده از تمام سطح سنسور ؛ در این دوربین قابل انجام می باشد .

    طراحی بدنه دوربین کانن  Canon EOS M6 Mark II به گونه ای انجام شده است که در درون دست احساس کاملا راحتی را به وجود می آورد و در عین حال حجم بدنه کوچک و کم حجم و وزن سبک ؛ امکان حمل و نقل آسان آنرا فراهم می آورد .

    نمایندگی کانن

    ویزور الکترونیکی این دوربین از نوع EVF-DC2 بوده و در محیط های پر نور ؛ علاوه بر امکان عکاسی و کادر بندی از طریق ویزور ؛ مشاهده و بازنگری تصاویر را نیز امکان پذیر می نماید .

    کمپانی کانندر حال حاضر به توسعه رده لنز  های EF-M  می اندیشد اما اگر برای استفاده به همراه این دوربین به لنز های بیشتری نیاز دارید ؛ لنز های مانت EF با استفاده از یک تبدیل کننده ساده ؛ قابل استفاده خواهند بود .

    نمایندگی کانن

    قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث نیز امکان اشتراک گذاری سریع تصاویر ؛ و انتقال عکس ها و فیلم ها به دستگاه های هوشمند جانبی را فراهم می آورد 

    کارشناسان نمایندگی کانن بر این باورند که دوربین Canon EOS M6 Mark II یک دوربین بسیار توانمند در زمان استفاده به همراه لنز های EF-M می باشد . بهبود وضعیت اتوفوکوس و بازنگری در ویژگی های شکل ظاهری و طراحی بدنه ؛ از جمله ویژگی های برتر این دوربین در مقایسه با مدل های قبلی به شمار می آیند .

    نمایندگی کانن

    ویژگی های اصلی دوربین کانن Canon EOS M6 Mark II عبارتند از :

    نوع بدنه : میرورلس

    حداکثر رزولوشن تصویر : 6960 x 4640

    تعداد پیکسل های موثر : 33 megapixels

    اندازه ابعاد سنسور : APS-C (22.3 x 14.9 mm)

    نوع سنسور : CMOS

    دامنه حساسیت ایزو : Auto, 100-25600

    نوع مانت لنز : Canon EF-M

    حداکثر سرعت شاتر : 1/4000 sec

    فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264

    نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC card (UHS-II supported)

    درگاه یو اس بی : USB 2.0

    وزن بدنه دوربین به همراه باتری : 408 g

    ابعاد بدنه دوربین : 120 x 70 x 49 mm