• معرفی دوربین کانن Canon EOS M200

    نمایندگی کانن


    دوربین کانن Canon EOS M200 یک دوربین میرورلس سطح متوسط است که برای استفاده کاربران در سطوح مبتدی طراحی شده است . این دوربین از قابلیت تعویض لنز برخوردار بوده و به همراه آن از لنز های مانت EF-M ساخت کمپانی کانن می توان استفاده نمود .

    این دوربین ؛ در واقع یک مدل به روز رسانی شده از دوربین قدیمی تر EOS M100 است و یکی از اصلی ترین تغییرات به وجود آمده در آن ؛ قابلیت آن در پشتیبانی از حالت فیلمبرداری به صورت عمودی می باشد .

    نمایندگی کانن

    در درون بدنه دوربین کانن Canon EOS M200 از یک سنسور 24MP APS-C CMOS به همراه سیستم اتوفوکوس کاملا پیشرفته Dual Pixel با قابلیت تشخیص چشم سوژه ؛ استفاده شده است . صفحه نمایشگر ال سی دی این دوربین از نوع لمسی بوده و دارای قابلیت بازشوندگی به سمت بالا می باشد .

    نمایندگی کانن

    همچنین این دوربین قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 4K در 30p می باشد و البته فیلمبرداری تایم لپس با کیفیت 4K نیز یکی از ویژگی های قابل توجهی است که باید به آن توجه داشته باشیم .

    با استفاده از مود های 'Creative Assist' و حالت راهنما ؛ این دوربین از یک رابط کاربری بسیار ساده و اسان برخوردار بوده و از این روی کاربران سطح مبتدی ؛ قادر خواهند بود تا با استفاده از آن ؛ عکس هایی با کیفیت بسیار عالی را به دست آورده و آنها را به آسانی در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

    نمایندگی کانن

    بسیاری از کارشناسان در نمایندگی کانن ایران بر این باورند که برای آن دسته از افرادی که به عکاسی با وسیله ای حرفه ای تر از دوربین موبایل علاقه دارند ؛ Canon EOS M200 ؛ یک گزینه کاملا مطلوب و ایده آل به شمار می آید .

    نمایندگی کانن

    همچنین سرعت بالا در زمان عکاسی به همراه کیفیت عالی عکس و فیلم ؛ و قابلیت اشتراک  گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی ؛ از جمله ویژگی هایی هستند که استفاده از این دوربین برای بلاگر ها را به یک گزینه عالی و مطلوب ؛ مبدل می سازد .