• معرفی دوربین کانن Canon EOS 90D


    نمایندگی کانن 


    دوربین کانن Canon EOS 90D یکی از جدید ترین محصولات این کمپانی است که از اواخر سال 2019 به بازار های جهانی ارایه شده است .  این دوربین یک مدل میان رده با سنسور APS-C است که در درون بدنه آن یک سنسور 32.5MP CMOS خودنمایی می کند .

     آخرین نسل از پردازشگر های Digic 8 به همرهاه یک سنسور مخصوص نورسنجی که امکان تشخیض چهره سوژه در زمان عکاسی با ویزور را فراهم می آورد ؛ از جمله امکانات جدید و به روز شده در این مدل به شمار می آیند . سیستم اتوفوکوس این دوربین از نوع Dual Pixel بوده و در زمان عکاسی با نمای زنده ؛ برای در فوکوس قرار دادن و تعقیب سوژه از سرعت و دقت کافی برخوردار می باشد .

    نمایندگی کانن

    ویزور اپتیکال و ال سی دی لمسی با قابلیت چرخش در تمام جهت ها نیز از جمله امکاناتی هستند که به کاربران اجازه می دهند تا از این دوربین در شرایط مختلف برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده نمایند .

    نمایندگی کانن

    سرعت عکاسی متوالی Canon EOS 90D ؛ حدود 10 فریم بر ثانیه است و در زمان استفاده از صفحه ال سی دی برای عکاسی در نمای زنده ؛ سرعت عکاسی متوالی آن به 7 فریم بر ثانیه می رسد .

    همچنین شایان ذکر است که دوربین کانن Canon EOS 90D دارای بدنه ای مقاوم در برابر شرایط اقلیمی می باشد و در مقایسه با سایر دوربین های میان رده از کمپانی کانن ؛ در برابر شرایط آب و هوا و محیط مقاومت بهتری را از خود به نمایش می گذارد .

    نمایندگی کانن

    سوکت خروجی هدفون ؛ درگاه ورودی میکروفون ؛ و درگاه USB-C به همراه قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث از جمله امکانات ویژه این دوربین به شمار آورده می شوند .


    نمایندگی کانن

    ویژگی ها و مشخصات دوربیین Canon EOS 90D به طور خلاصه عبارتند از : 

    نوع بدنه دوربین : DSL-R سایز متوسط

    حداکثر رزولوشن تصویر : 6960 x 4640

    تعداد پیکسل های موثر : 33 مگاپیکسل

    اندازه سنسور : APS-C (22.3 x 14.9 mm)

    نوع سنسور : CMOS

    دامنه حساسیت ایزو : Auto, 100-25600 (expands to 51200)

    مانت لنز : Canon EF/EF-S

    حداکثر سرعت شاتر : 1/8000 sec

    فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264

    نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC card (UHS-II supported)

    درگاه یو اس بی : USB 2.0 (480 Mbit/sec)

    وزن بدنه دوربین به همراه باتری : 701 g

    ابعاد بدنه دوربین : 141 x 105 x 77 mm

    جی پی اس : ندارد