• معرفی دوربین کانن Canon EOS 800D


    نمایندگی کانن

    دوربین کانن Canon EOS 800D یک دوربین DSLR پیشرفته در رده دوربین های نیمه حرفه ای ساخت کمپانی کانن می باشد. در طراحی و فناوری این دوربین از یک سنسور 24MP APS-C CMOS به همراه سیستم اتوفوکوس پیشرفته Dual Pixel AF استفاده شده است . سیستم اتوفوکوس به کار رفته در این دوربین از نوع 45 نقطه ای تمام کراس در حالت استفاده از ویزور است و سنسور نورسنج 7650-pixel RGB+IR نیز در کنار این سیستم مورداستفاده قرار داده می شود .

    نمایندگی کانن

    صفحه نمایشگر ال سی دی 3 اینچی این دوربین دارای عملکرد لمسی بوده و امکان کنترل بسیاری از امکانات دوربین با استفاده از آن فراهم آمده است . رابط کاربری این دوربین کاملا پیشرفته بوده و بسیاری از امکانات دوربین های حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد .

    نمایندگی کانن

    این دوربین قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 1080/60p است . همچنین با استفاده از قابلیت های اتصال با وای فای و NFC ؛ امکان انتقال تصاویر به دستگاه های هوشمند و شبکه های اجتماعی ؛ فراهم آورده می شود .

    نمایندگی کانن

    ویژگی های اصلی دوربین Canon EOS 800D عبارتند از :

    نوع بدنه : DSLR

    حداکثر رزلووشن تصویر : 6000 x 4000

    تعداد پیکسل های موثر : 24 megapixels

    اندازه ابعاد سنسور : APS-C (22.3 x 14.9 mm)

    نوع سنسور : CMOS

    دامنه حساسیت ایزو : Auto, 100-25600

    نوع مانت لنز : Canon EF/EF-S

    حداکثر سرعت شاتر : 1/4000 sec

    فرمت تصویر برداری : MPEG-4, H.264

    نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC (UHS-I compatible)

    درگاه یو اس بی : USB 2.0

    وزن بدنه دوربین به همراه باتری : 532 g

    ابعاد بدنه دوربین : 131 x 100 x 76 mm

    جی پی اس : به صورت اختیاری

    نمایندگی کانن

    بر اساس نظر کارشناسان نمایندگی کانن ؛ دوربین کانن Canon EOS 800D یکی از بهترین دوربین های ساخته شده در رده Rebel از کمپانی کانن است . 

    نمایندگی کانن

    سیستم اتوفوکوس Dual Pixel در این دوربین به کاربران امکان می دهد تا در هر دو حالت عکاسی از ویزور و یا در حالت نمای زنده ؛ از سرعت عملکرد بالایی برخوردار باشد .

    نمایندگی کانن

    این دوربین یک گزینه ایده آل برای آن دسته از افرادی است که به تازگی قدم در راه عکاسی گذارده اند و تمایل دارند تا عکاسی حرفه ای را با یک دوربین با امکانات مناسب فرا بگیرند.

    نمایندگی کانن

     اما در هر صورت ؛ عکاسان حرفه ای و یا آن دسته از افرادی که به فیلمبرداری حرفه ای علاقمند  هستند ؛ در زمان استفاده از این دوربین دچار محدودیت خواهند بود .