• معرفی دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II

    نمایندگی کانن

    دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II یک دوربین DSLR با سنسور فول فریم است که به طور خاص برای آن دسته از عکاسانی طراحی شده است که تمایل دارند تا امکانات حرفه ای یک دوربین فول فریم را با قیمتی ارزان تر در اختیار داشته باشند .

    نمایندگی کانن

    در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 26.2MP CMOS به همراه پردازشگر DIGIC 7 استفاده شده است . سیستم اتوفوکوس آن از نوع Dual Pixel بوده و امکان دستیابی به فوکوس پر سرعت در هر دو حالت عکاسی با ویزور و یا نمای زنده را فراهم می آورد . این دوربین ؛ حتی در طول زمان فیلمبرداری نیز از قدرت نسبتا بالایی برای دستیابی به نقطه فوکوس برخوردار است .

    نمایندگی کانن

    در زمان عکاسی با ویزور ؛ سیستم اتوفوکوس 45 نقطه ای این دوربین قسمت های زیادی از کادر تصویر را تحت پوشش خود قرار می دهند. همچنین این دوربین قادر است تا با سرعت 5/6 فریم در ثانیه عکاسی نموده و به بالاترین دامنه حساسیت ایزو در محدوده ISO 45000 دست پیدا کند.

    نمایندگی کانن

    صفحه ال سی دی 3 اینچی لمسی و کاملا چرخان ؛ مقاومت بدنه در برابر شرایط اقلیمی و گرد و غبار ؛ از جمله ویژگی های پیشرفته برای این دوربین به شمار می آیند .

    دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II قادر به انجام فیلمبرداری 1080/60p بوده و فیلم های تایم لپس با کیفیت 4K را نیز با استفاده از آن می توان به دست آورد .

    نمایندگی کانن

    قابلیت اتصال با وای فای ؛ بلوتوث و NFC برای کنترل راحت تر دوربین در طول زمان عکاسی و انتقال و اشتراک گذاری تصاویر نیز در این دوربین موجود می باشند .