• معرفی دوربین کانن Canon EOS 200D


    نمایندگی کانن

    دوربین کانن Canon EOS 200D یک دوربین عکاسی DSLR با بدنه ای کوچک و کم حجم است که در درون بدنه آن یک سنسور 24MP APS-C از نوع CMOS به همراه پردازشگر DIGIC 7 قرار داده شده است .

    نمایندگی کانن

    سیستم اتوفوکوس این دوربین از نوع Dual Pixel می باشد و در هر دو حالت عکاسی با ویزور و یا عکاسی با نمای زنده  ( Live View) و در طول زمان فیلمبرداری ؛ از عملکرد نسبتا مطلوبی برخوردار است .

    نمایندگی کانن

    صفحه ال سی دی لمس این دوربین کاملا چرخان بوده و دارای عملکرد کنترل لمسی می باشد . رابط کاربری این دوربین بسیار آسان است و کاربران سطح مبتدی به آسانی می توانند از آن استفاده نمایند .

    نمایندگی کانن

    همچنین این دوربین قادر است تا فیلمبرداری با کیفیت 1080/60p را انجام دهد .سرعت عکاسی متوالی این دوربین 5 فریم بر ثانیه است و قابلیت اتصال با وای فاوی و بلوتوث برای اشتراک گذاری تصاویر با دستگاههای هوشمند نیز برای این دوربین ؛ در نظر گرفته شده است.

    نمایندگی کانن

    کارشناسان نمایندگی کانن براین عقیده هستند که دوربین Canon EOS 200D تعداد زیادی از آخرین فناوری های ساخت کانن را در قالب یک بدنه کوچک و کم حجم در اختیار علاقمندان به عکاسی قرار می دهد . این دوربین از کاربری بسیار آسانی برخوردار است و سیستم فوکوس خودکار آن به گونه ای طراحی شده است که سیستم های اتوفوکوس قدیمی و جدید کان به صورت ترکیب شده و آسانتر در اختیار کاربران قرار داده شوند . این سیستم در طول زمان عکاسی ؛ دقت و سرعت لازم برای عکس گرفتن از سوژه های مختلف را به آسانی در اختیار عکاس قرار می دهد .

    نمایندگی کانن

    با توجه به ویژگی ها و مشخصات بیان شده در رابطه با دوربین کانن Canon EOS 200D آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای عکاسان مبتدی ؛ عکاسی در سفر و یا برای ثبت عکس و اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه های اجتماعی ؛ می توان معرفی نمود .


    با توجه به این مشخصات ؛ دوربین کانن Canon EOS 200D برای عکاسی از سوژه هایی که دارای حرکت بسیار سریعی هستند ؛ توصیه نمی شود .